Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, November 03, 2010

SRW655 Okt 2010

alhamdulillah, tadi seorang drpd pelajar yg saya selia utk srw655 telah menghantar tesis - laporan penyelidikan beliau kpd saya. sebanyak 3salinan 'hardcover' dan 1cd telah dihantar kpd saya.

pada sem2 sebelum ini saya selalunya mendapat ramai pelajar utk saya selia srw655. tetapi pada kali ini pada awalnya seorang shj drpd sr221. kemudian saya terima seorang pelajar drpd sr223. pada asalnya topik mereka berbeza dgn topik bidang saya iaitu berkaitan kaunseling. tetapi saya maklumkan bhw tidak adil kpd saya dan pelajar utk melakukan kajian dlm bidang yg berbeza dgn kemampuan dan ilmu saya. maka akhirnya pelajar bersetuju dgn topik cadangan saya utk mereka.

pelajar srw655 dibawah seliaan saya pada purata perlu bertemu saya minima 7 kali. keperluan fakulti hanya 3kali. tujuan saya bertemu mereka 2x lebih drpd keperluan fakulti kerana hasil pelajar akan mencerminkan pensyarah juga. dan yg saya mahu pelajar belajar semasa menjalankan penyelidikan dibawah seliaan saya. dan saya masih menunggu seorang lagi pelajar menghantar tesis beliau.

Tiada ulasan: