Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, November 30, 2010

Anugerah Persatuan Cemerlang 2011

petang semalam dan petang tadi presiden peers 2010, wan berada di pejabat saya. sebelum itu beliau di pusat kerjaya dan kaunseling bersama encik din penasihat bersama peers.

hari ini adalah hari terakhir untuk penghantaran laporan aktiviti persatuan uitm untuk anugerah persatuan cemerlang 2011. presiden peers sekarang, wan adalah sebagaimana presiden peers dulu2. komited utk mendapatkan yg terbaik bagi peers. dan wan bersama ajktnya telah bertungkus lumus utk menyediakan laporan aktiviti peers sepanjang 2010. seingat saya, sebanyak 31 aktiviti telah disertai oleh peers, sama ada sebagai penganjur, penganjur bersama, fasilitator, peserta dsbnya.

pada 2010, peers telah dinobatkan sebagai persatuan terbaik di uitm. ianya adalah hasil bersama ajkt dan ahli peers 2009, dgn sokongan alumni peers, warga pusat kerjaya dan kaunseling, dan pihak2 lain dlm dan luar uitm yg menyokong usaha peers utk membantu sesama pelajar uitm, dan masyarakat untuk kesejahteraan bersama.

saya doakan agar peers dilimpahkan Allah dgn rezeki yg setimpal dgn usaha murni yg sentiasa dijalankan peers sebagai pemimpin pelajar di uitm bersama2lah kita berdoa agar peers sentiasa cemerlang.

Tiada ulasan: