Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, November 20, 2010

Di SUK Negeri Selangor

saya berada di suk negeri selangor tadi. saya berada di dewan jubli perak. saya memenuhi jemputan drpd hj hasnor dan hjh zaiton. mereka meraikan perkahwinan anak mereka. hjh zaiton adalah seorang drpd sifu kaunseling saya di itm dulu. hj hasnor sifu kik uitm.

majlis bermula 12tgh. saya masuk ke dewan 11.50pagi. saya sampai cepat sebab saya ingatkan majlis bermula jam 11.30pagi. tetapi semasa saya di dewan, dah ramai ahli keluarga tuan rumah. saya 'menggori' hidangan utk tetamu. kali pertama buat saya.

terima kasih kpd hj hasnor dan hjh zaiton kerana menjemput saya ke majlis yg penuh makna buat mereka. majlis spt ini juga peluang utk berjumpa kawan2 dan eknalan bekas staf uitm dan staf uitm. semoga jodoh pengantin berkekalan dgn bahagia dan sejahtera.

Tiada ulasan: