Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, November 14, 2010

Tahniah Kpd Kolej Teknologi Bestari

kolej teknologi bestari (ktb) adalah sebuah ipts yg menawarkan program uitm secara francais. ktb terletak di setiu terengganu.

alhamdulillah, ktb telah berjaya mendapat pensijilan iso 9001:2008 drpd penilai lloyd (lrqa) pada 11nov yg lalu. penilai lrq telah menilai ktb drpd 8-11nov utk pematuhan terhadap polisi dan prosedur yg dinyatakan bg perkhidmatan p&p. tahniah kpd penggerak iso di ktb pn norwati dan ahli2 pasukan beliau. tahniah juga kpd ceo ktb dan mantan timb ceo(akademik) kerana menyokong usaha mendapatkan pensijilan iso di ktb.

saya berpeluang melawat ktb sebanyak 2kali shj. kali pertama saya menginap di resort y sejauh 45minit perjalanan ke ktb.kali kedua, saya menginap di rumah tamu kolej kediaman ktb. dan kali saya berpeluang meninap di hotel di kt utk kursus audit dalam anjuran ktb. tahniah dan terima kasih kpd semua yg terlibat dlm menjayakan pensijilan iso di ktb.

Tiada ulasan: