Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, November 01, 2010

Minggu Peperiksaan UiTM

bermula pada minggu lepas, 25 oktober 2010, pelajar uitm menduduki peperiksaan untuk semester jul-okt 2010. terikh peperiksaan bg kursus saya adalah spt berikut: sps 550 pada 03.11.10,rabu pagi di DRMM, srb201 dan sps233 pada 09.11.10, selasa petang di annex.

saya doakan pelajar saya menduduki peepriksaan dgn jayanya. saya doakan agar pelajar saya mendapat keputusan sewajarnya dgn usaha mereka secara ikhlas dan jujur. dan saya doakan agar segala ilmu yg saya kongsikan dgn mereka dapat digunakan utk kebaikan diri, masyarakat dan alam sekitar. saya doakan agar ilmu yg dikongsi bersama membantu untuk kesejahteraan dunia dan akhirat.

bermula hari ini, sehingga tarikh peperiksaan, saya menerima kunjungan pelajar2 saya. mereka inginkan penjelasan akhir sebelum menduduki peepriksaan. ada yg terkejut dpt markah tertinggi dlm kelas. jika usaha kita ikhlas, maka balasan setimpal diharapkan.

Tiada ulasan: