Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, September 21, 2009

100 Tahun Almarhum Hj Ibrahim





Bermula semalam, keluarga sebelah bapa kpd ibu kpd ibu saya telah mengadakan majlis sempena 100 tahun arwah moyang saya Hj Ibrafim Ismail, di Kg Raja Besut. Dan majlis pada hari ini 21 september 2009, bermula dgn mesyuarat, makan tengahari dan makan malam BBQ.

Di atas adalah gambar keluarga yg tak lengkap. Di hadapan, berjubah hitam dan berserban putih adalah tok saudara saya, anak ke4 kpd arwah moyang saya. Kalau dikira, sepatutnya 150 orang ahli keluarga, dan yg hadir hanyalah 100+ shj. Gambar di atas juga adalah gambar saya bersama 2 lagi tok saudara saya.

Tiada ulasan: