Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, September 27, 2009

Jamuan Raya

Hari ini ramai mengadakan jamuan raya. Terutama yg baru balik dr kampung.

Di rumah saya tiada jamuan raya. Tapi saya dimaklumkan ada jamuan raya oleh makcik saya di Bangi. Dan mungkin kebetulan, tulisan cerpen makcik saya disiarkan di Mingguan Malaysia hari ini. Tapi nama saya tidak digunakan. Yang digunakan adalah nama adik2 saya dan saudara mara yg lain. Makcik saya sedang mengikuti PhD sekarang, setelah menamatkan sarjananya.

Memang seronok hadir ke jamuan raya. Tetapi bagaimana dgn tuan rumah? Saya bercadang untuk mengadakan jamuan raya dgn menu berikut, kuah sate dan roti (tiada sate), kari dan roti. Amacam, agak2 ada tetamu ke?

Tiada ulasan: