Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, September 04, 2009

Buka Puasa Dgn Staf InED

Insyaallah, petang ni saya buka puasa dgn staf InED dan SKP saya. Cadangan berbuka di intekma sahaja. malas nak p jauh2. Tempat kat belakang pejabat aje.

Tujuan berbuka ni nak meraikan pelajar SKP yg membantu unit saya. Ada 2 orang pelajar SKP dan mereka telah tamat khidmat mereka pada penghujung Ogos yg lalu. saya mohon khidmat SKP kerana banyak tugas diserahkan kpd unit saya. Jika ada perkataan kualiti aje, maka orang akan serah kpd saya. Tapi dukacita, staf yg ada kualiti tak mahu diserahkan kpd saya. Jadi teruklah beban EO saya seorang yg dipinjamkan drpd pejabat pengarah. Dgn kehadiran SKP dapatlah meringankan beban kami dan mempercepatkan apa yg sepatutnya cepat. Tapi masih banyak lagi kerja yg belum selesai. Jadi saya bercadang nak minta SKP lagi.

bantuan yg diterima mungkin tidak setimpal dgn kami meraikan dgn majlis berbuka sahaja. Tapi itu ajelah yg kami mampu. Yang lainnya, hanya Allah dpt memberi pembalasan seadil dan sewajarnya. Terima kasih kpd SKP yg telah membantu UPQ InED.

Tiada ulasan: