Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, September 12, 2009

Freestyle Football di Pusat Sukan

InsyaAllah, pada jam 4.30 hingga 7.00petang ini akan diadakan klinik bolasepak anjuran pelajar epjj untuk kursus SMG453. Peserta terhad kpd 25 orang shj. Sesiapa yg berminat dijemput ke sana.

Program ini adalah projek untuk kursus SMG453. InsyaAllah saya akan hadir. Setelah program akan diadakan majlis berbuka puasa untuk penganjur dan jemputan. Insyaallah rezeki saya lagi berbuka di luar rumah. Rasa macam vip pulak walaupun tanggung sendiri.

Antara projek SMG453 semasa saya sebagai pensyarah adalah pengenalan aikido di uitm. Sehingga kini, kelas aikido masih lagi dijalankan di gim fsr pada setiap malam rabu, hari selasa pd jam 9malam. Tetapi saya tak dpt turut serta kerana pd waktu yg sama saya akan berfutsal bersama2 kawan2 lama.

Tiada ulasan: