Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, September 07, 2009

Ding Dong Ding Dong

Apa maksudnya? Ianya bunyi jam besar dahulu, menandakan peredaran masa. Tanda 1 jam telah berlalu.

Dan ding dong ding dong di sini saya maksudkan bgmana masa begitu cepat berlalu. Dah pun malam 18ramadan. Ada 12hari aje lagi kita berada dlm bulan ramadan tahun. Begitu cepat masa berlalu. Tahun lepas saya beraya di subang jaya sahaja. Insyaallah, tahun ini kembali beraya di kampung, di rumah nenek saya. Dahulunya, rumah ini ada jam 'datuk' yg berbunyi 'ding dong'. Tapi sekarang dah tiada lagi. Seronok mendengar bunyi jam tersebut.

Hmm, mungkin saya cari sebuah jam 'datuk' atau dlm bahasa inggeris 'grandfather's clock' untuk rumah saya. Ianya akan mengingatkan saya kpd zaman kecil dan muda saya berada di rumah datuk saya, rumah moyang saya. Nostalgia.

Tiada ulasan: