Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, September 06, 2009

Gambar2 Buka Puasa Dgn Staf Saya








Lihatlah pelbagai juadah untuk berbuka puasa. Tak larat nak rasa semua. Juadah pilihan saya adalah sup ekor asam pedas.

Tapi, kita mestilah menjaga kesihatan dgn memilih makanan yg sesuai dgn kita. Bulan ramadan adalah untuk kita merasai kekurangan mereka yg kurang berada berbanding kita.

Pihak intekma menjemput seorang penceramah untuk memberi sedikit tazkirah sebelum berbuka. Dan selepas berbuka, ada penghibur jemputan. Nasib baik saya tak kena nyanyi, kalau tak mungkin ribut malam tu.

Tiada ulasan: