Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, September 15, 2009

Bubur Lambuk dan Peers

Peers sedang memasak bubur lambuk di perkarangan hep uitm shah alam. Saya dijemput hadir untuk membantu. Tetapi saya maklumkan saya tak hadir kerana tugasan.

Insyaallah petang ini, saya akan berbuka dgn peers lagi. Bukan hanya dgn ajkt sahaja, tetapi dgn ahli2 peers yg lain. Tempatnya di foyer hep. maka ini bermakna saya berbuka puasa di luar rumah berturut2 7hari. Kebanyakan di uitm atau persekitaran shah alan bersama warga uitm.

Selepas berbuka, kita akan mengerjakan solat maghrib berjemaah. Dan selepas itu barulah menjamu selera. Kemudiannya akan diadakan solat isyak, terawih dan witir. Maka saya ingin menjemput peers dan alumni peers untuk hadir beramai2 untuk majlis ini. Semoga majlis kita ini dirahmati Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasihani.

Tiada ulasan: