Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, September 16, 2009

Ucapan Salam Satu Syawal 1430Hijrah




Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Kaum kerabat, sahabat handai dan kenalan. Tidak lupa kepada pembaca blog.

Syawal menjelang lagi. Setelah kita menjalankan ibadah puasa di bulan Ramadan yang mulia.

Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua. Saya mohon ampun maaf zahir dan batin terhadap segala kesalahan dan kesilapan saya kepada anda semua. Saya hanyalah manusia dan hambaNya yang lemah, yang tidak dapat lari daripada melakukan kesilapan dan kesalahan.

Saya doakan anda semua selamat kembali ke kampung halaman untuk beraya dan kembali ke tempat menjalankan amanah sepanjang tahun. Saya akan beraya di Pasir Putih, kelantan, di rumah nenek saya. bagi yang sudi, jemputlah ke rumah, tetapi hubungi saya dahulu. Semoga kita sentiasa dirahmati Allah dunia dan akhirat.

Tiada ulasan: