Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, September 02, 2009

Sifu Blog FSR


Inilah dia sifu blog di FSR. Ya tak lain dan tak bukan, Encik Hisyam Che Mat, sikong rekreasi. Lihatlah bgmana dia perlu ada 1 pc, dan 2 laptop yg menunjukkan betapa sibuk dan banyaknya kerja beliau. Encik Hisyam antara staf FSR yg paling lama memegang jawatan sebagai ketua program.

Kepercayaan oleh pihak fakulti dgn memberi tanggungjawab sbg ketua program menunjukkan keyakinan pihak fakulti dgn kemampuan beliau menjalankan tugas dgn penuh amanah. Walau pun ada yg cuba mempertikaikan integriti beliau, terbukti Allah sentiasa bersama mereka yg ikhlas dan jujur dlm menjalankan tugas dan tanggung jawab kpd anak bangsa dan umat Islam.

Beliaulah yg bertanggungjawab mengajar saya menjadi blogger. Dan beliau mengajar juga cara berblog kepada pensyarah lain dan juga pelajar2 yg mengambil kursusnya. Pembaca blog saya boleh melayari blog encik Hisyam sbgmana tertera di blog saya.

4 ulasan:

PPT berkata...

Mungkin kena adakan subjek elektif kot tentang blog.....

cebad berkata...

Satu cadangan yg baik. Elok untuk dipertimbangkan oleh mereka yg ada kata (those with say).

hisyamchemat berkata...

Alahai malunya aku Bad. Aku pun masih dok bertatih lagi.

cebad berkata...

Guru yg berilmu ikut resmi padi. Yg perasan sifu aje ikut resmi lalang.