Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, September 13, 2009

Freestyle Football anjuran SR221 ePJJ

Tahniah dan terima kasih kpd penganjur freestyle football yg telah berjaya diadakan di pusat sukan uitm pada petang 12.09.09. Terima kasih juga kerana turut menganjurkan majlis berbuka puasa setelah projek SMG453.

Projek tadi telah dijayakan dgn kerjasama Dr Freestyler yg terlibat dgn program rakan muda KBS. Dr Freestyler telah turut membawa pembantu2 dan anak2 muridnya untuk memberi demonstrasi kpd pelajar uitm yg hadir. Saya turut mncuba menimbang bola, menangkap bola dgn belakang saya, dan pelbagai lagi. Tetapi hakikat yg perlu saya akui adalah, saya memerlukan banyak latihan untuk berjaya betul2 menangkap bola sbgmana yg dilakukan Dr Freestyler.

Apa yg saya perhatikan dan rasai, untuk melakukan freestyle football memerlukan tubuh badan yg kurang lemak, kuat otot2 perut dan pinggang, penglihatan yg tajam serta fokus kpd apa yg kita lakukan. Mungkin dgn sedikit ilmu dan banyak latihan, pasukan futsal FSR akan boleh betul2 'run around the opponents'.

1 ulasan:

olie_8 berkata...

sorry chebad geng sy ramai tak ada..but then sy appreciate dpt tgk live dr freestyler tu...and thanx for the dinner...