Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, September 02, 2009

Buka Puasa SR113/3 Julai 2009











Berturut2 saya berbuka puasa di kantin kolam renang UiTM. Bermula pada 28 Ogos dgn PERLU, diikuti dgn pelajar SR221/1 semalam, dan tadi bersama pelajar SR113/3. Pelajar SR113/3 adalah pelajar kursus SPS233, accounting in sport pada sem ini.

Pada mulanya saya risau jugak dah 7.00malam masih tiada apa2 lagi.Lihatlah gambar kantin tanpa sesiapa pun kecuali saya yg mengambil gambar. Kemudiannya tiba 2 pelajar perempuan dan 3 pelajar lelaki pada 7.05. 7.15 barulah ramai pelajar sampai. Dan yg terakhir sampai adalah pelajar yg tinggal paling jauh, beliau tinggal di seksyen 2. Dia lambat sebab balik potong tembikai untuk dikongsi pada majlis berbuka kami. Terima kasih cikgu Yazid.

Alhamdulillah, rezeki saya pada ramadan tahun ini berbuka di uitm, menu utama adalah nasi beriani. Tahun lepas, pada 4majlis, berbuka puasa yg diadakan di uitm saya menjamu selera dgn nasi tomato sbg juadah utama. Terima kasih kpd Halif, wakil kelas SR113/3 dan ahli2 kumpulannya. Lihatlah mereka yg ceria semasa berbuka dan semasa kelas akaun (kecuali macam tadi kejap, semasa kelas nampak kurang ceria kerana kurang faham topik 'accrual and prepayments').

4 ulasan:

olie_8 berkata...

thanx cebad!!!!

cebad berkata...

Sama2. Terima kasih kerana sudi berbuka dgn saya.

syed ahmad berkata...

thanx en.bad.
btol r bab tu susah nak phm..

Tanpa Nama berkata...

STEADY r cebad........ thnx blanje kami mkn.. kami takkan lupe.. wuhuu.....