Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Oktober 17, 2010

15Okt KK

kk di sini adalah kota kinabalu. bukannya kuala kangsor. kedua2nya merupakan tempat yg saya suka kunjungi. tetapi kk di perak lebih bermakna kpd saya.

saya kelur utk makan malam pada jam 5.45ptg. di kk, saya set dlm kepala saya bhw waktu di sabah , iaitu di kk adalah satu jam lagi cepat drpd waktu semenanjung jika ikut waktu solat. dan sedang kami menunggu pesann makanan malam tiba, azan maghrib berkumandang.

setelah pengalaman hendak solat subuh dan mendapati matahari dah naik tinggi kalau ikut masa semenanjung, saya akan cuba set dlm kepala utk melihat jam dan dicampur sat jam utk tahu waktu solat. dukacita di hotel tiada makluman waktu solat. yg ada hanya kitab agama lain. agak2 ada tak yg sudi letak salinan kitab alquran di hotel2 kk?

walaupun makanan dipesan adalah enak (ikan bakar, sotong bakar, rumpai laut), tetapi apabila bada tidak sihat, rasa pun tiada. maka nikmaat utk makan ditarik balik utk sementara sebagai peringatan kpd saya. setelah menggosok pakaian utk bertugas pada keesokan hari, saya meneruskan membaca buku yg saya beli di klia sehingga mata sudah ingin tutup. dan setelah menutup lampu, saya rehatkan diri dan berdoa agar saya dapat menajlankan tugas di uitm sabah dgn sebaiknya pada esok hari.

Tiada ulasan: