Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Oktober 03, 2010

Jemputan 03102010

saya ingatkan jemputan majlis hari ini tak banyak. rupa2nya setelah diingatkan oleh seorang kawan, masyaallah, banyak. dan merata2.

ada jemputan kahwin di cheras. ada jemputan oleh pelajar di hulu langat. ada jemputan oleh pensyarah di bangi. ada jemputan oleh dekan di shah alam. dan macam2 lagi jemputan di tempat2 berbeza. dan saya harap, jemputan adalah atas keikhlasan.

ada yg berkata, setiap jemputan mesti dipenuhi. bagi saya betul. tetapi kita lihat pula bhw jika utk memenuhi jemputan itu akan menyebabkan kemudaratan atau kepayahan kpd kita, eloklah kita tidak penuhi jemputan tu. bukan tak sudi, tetapi tak berkeupayaan. antara faktor utama adalah masa. dalam sehari, saya mampu penuhi maksima 2jemputan shj.

ketidakhadiran saya secara fizikal tidak bermakna saya tidak hadir. saya, insyaallah akan hadir secara bukan fizikal, melalui ingatan mesra. terima kasih kpd yg sudi menjemput saya ke majlis2 mereka. jangan serik utk terus menjemput saya utk majlis2 akan datang. tahniah kpd azmir dan isteri.

Tiada ulasan: