Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Oktober 06, 2010

Kerjaya Seorang Graduan FSR

tadi saya ke bigAdam Media Sdn Bhd. syarikat ini memberi perkhidmatan berkaitan percetakan. saya ke sana utk menguruskan percetakan poster utk iid 2010se.

saya telah lama menggunakan perkhidmatan bigAdam. kali pertama semasa melakukan persediaan utk Geneva 2008. utk pertandingan berkaitan rmi pada tahun2 berikutnya, saya terus menggunakan perkhidmatan bigAdam. antara sebabnya adalah kerana perkhidmatan yg cekap dan profesional. antara sebab lain adalah kerana seorang drpd pengarahnya adalah graduan fsr, sdr Raja Adi Putra.

kerjaya Adi menunjukkan dan membuktikan bhw graduan fsr dan uitam adalah versatile iaitu serba boleh dlm mendapatkan rezeki yg halal. tahniah sdr Adi. bagi yg ingin lakukan percetakan melalui bigAdam, kunjungilah bigAdam di A-09-1, Worldwide@7, Lot 24, Jalan Lazuardi 7/29, Shah Alam. dari pintu utama uitm, terus ke seksyen 7 di belakang menara berkembar uitm.

Tiada ulasan: