Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Oktober 03, 2010

Majlis Cukur Jambul Cucu Dekan FSR

tadi saya ke rumah dekan fsr. ada majlis sempena cukur jambul cucu pertama beliau. majlis turut diadakan sempena jamuan raya juga kot bagi yg tak sempat pergi beraya ke rumahnya sebelum ini.

selepas solat zohor, saya terus ke rumah dekan. cadangannya selepas ke rumah dekan, saya nak ke bangi. ke rumah seorang pensyarah fsr sebelum ke rumah pakcik berhampiran dgn rumah datin sarina. tetapi seperti biasa, kita mampu merancang, hasilnya mungkin spt dirancang atau sebaliknya.

sesampai saya di rumah dekan, saya bersalaman dgn tuan rumah. saya join en.rahim dan pn. nadia, pensyarah2 fsr. turut hadir adalah pn baayah sekeluarga dan pn. aidil sekeluarga. setelah pn nadia sekeluarga dan en.rahim meninggalkan majlis, saya berseorangan di meja saya.

kemudiannya datang sepasang suami isteri. saya bersalaman dan menegur mereka. saya tak pernah jumpa mereka sebelum ni. apaila dekan datang ke meja saya, dia tanya saya 'kenal tak siapa ni?'. secara jujur saya cakap, 'maaflah doc, tak'. rupa2nya, yg lelaki duduk bersebelahan saya di meja saya adalah penyanyi puisi, tuan haji sohaimi meor hassan. wow. tergamam sakejap. maklumlah, pada 1984, kawan2 sibuk dgn poster heavy metal. saya dgn poster kalender sohaimi meor hassan. setelah 26tahun, alhamdulillah saya dimurahkan rezeki bertemu penyanyi saya minati secara 'live'. terima kasih kpd dekan fsr, pm dr hanafiah, kerana membolehkan saya bertemu dgn penyanyi yg masih saya minati lagunya.

Tiada ulasan: