Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Oktober 01, 2010

Suaraya 2010 UiTM

pada jam 2.30ptg tadi, saya di padang kawad uitm. ada majlis suaraya. saya andaikan saya sampai awal. sebab emel saya terima menyatakan majlis bermula jam 3ptg.

tetapi sebenarnya majlis bermula jam 2.30ptg dgn ketibaan menteri pengajian tinggi. saya tidak membaca emel terbaru mengenai masa majlis bermula. tetapi majlis makan bermula jam 3ptg. saya pusing2 di tapak suaraya meninjau juadah di setiap gerai.

ada pelbagai juadah yg memang mengenyangkan. ined dgn buburnya. fsr dgn pulutnya. ad dgn kambing panggang. edu dgn bihun sup. hep dgn masakan perak. uic dgn hidangan antarabangsa. dan macam2 lagi. hidangan utama adalah nasi himpit, rendang, ketupat, kuah kacang. dukacita tiada satay pd tahun ini.

saya singgah di hampir setiap gerai.saya ambil gambar beberapa gerai yg menarik. saya rasa serba sedikit di beberapa buah gerai. insyaallah, lepas maghrib saya akan meraikan sahabat lama, kaunselor dari melaka.

Tiada ulasan: