Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Oktober 06, 2010

Malam Kecemerlangan FSR Okt2010

alhamdulillah, tadi selesai dgn jayanya program malam kecemerlangan fsr okt 2010. tahniah dan terima kasih kpd penganjur.

hampir kesemua pensyarah dan staf pentadbiran fsr hadir sehinggakan tak cukup tepat duduk. walau pun lambat, kp sr223 hadir sama. encik pit sekeluarga bertemakan warna ungu. terima kasih kpd yg hadir dan menyokong progrm yg juga melihat penerima2 anugerah dekan hadir.

dukacita apabila melihat staf sampai dan memenuhi ruang disediakan lebih dahulu drpd pelajar. adakah kerana pelajr yg menerima anugerah maka ianya membolehkan pelajar sampai lewat drpd waktu ditetapkan? turut rasa kecewa apabila hidangan dijamah sebelum majlis makan dimulakan secara rasmi. dan dukacita juga ramai yg meninggalkan majlis sebelum majlis tamat secara rasminya.

alhamdulillah, rezeki saya murah pada malam anugerah tadi. walau pun penghujung, saya berjaya memenangi satu drpd puluhan cabutan bertuah. dan dlm perjalanan ke kereta, saya hadiahkan kpd pelajar2 srb201 saya utk sem ini.

Tiada ulasan: