Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Oktober 02, 2010

Jamuan Raya Dgn AF8

petang tadi saya pergi beraya di rumah kawan. jemputan drpd 12.30tgh ke 5ptg. tapi saya sampai pd jam 4.30ptg.

pada mulanya saya ke rumah kawan saya. sampai di depan rumahnya, saya lihat pintu bertutup rapat. aik, betulke hari ni buat rumah terbuka? takkanlah dah tutup.kata sampai jam 5ptg. apabila saya telefon beliau, saya dimaklumkan yg rumah terbuka di rumah mertuanya. maka saya pun ke sana.

sampai di rumah mertua kawan saya, kedengaran ada dendangan lagu secara live. rupa2nya ada nyanyian oleh beberapa artis af. saya mulanya bercadang nak bergambar dgn juara af8. tapi takpelah, insyaallah dilain masa. sebab tadi ramai yg kerumun artis2 utk bergambar. terima kasih kpd sahabat yg sudi jemput saya beraya di rumhnya.

Tiada ulasan: