Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Oktober 01, 2010

Kembali Bersolat Jumaat Di PI UiTM

PI di sini saya merujuk kpd pusat islam uitm. ada satu lagi pi di uitm, perindu inn. dulu2 pasangan perindu inn adalah kenanga inn. perindu inn khas utk pelajar lelaki shj. kenanga inn utk yg nak jumpa kawan2 lelaki dan perempuan. itu dulu2.

tadi saya bersolat jumaat di pusat islam uitm setelah di'renovate' selama lebih setahun. banyak perubahan. dewan solat dah ber'aircond'. bilik air semakin cantik. permaidani dah berubah warna, warna pink. makin selesa bersolat di pi.

dahulunya, sebelum ada pi utk solat jumaat, kami bersolat jumaat di depan surau lelaki di menara saas. saf ada yg dipanjangkan sehingga ke budisiswa. ramai masa tu memilih utk solat di depan ptar, sebab sejuk drpd 'aircond' ptar. memang pelik bentuk saf iaitu yang panjang adalah di laluan yg sekarang digunakan oleh graduan dari budisiswa ke berhampiran atm cimb.

alhamdulillah, ruang utk solat makin selesa. jomlah solat. janganlah sombong.

Tiada ulasan: