Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Oktober 13, 2010

Bersama Peers dan Alumni Peers di IID2010SE



semalam semasa berjalan melawat2 gerai2 pameran di iid2010se, saya singgah disebuah gerai yg dijaga oleh pelajar uitm kuala pilah. pelik apabila mereka melihat semacam aje. kemudian barulah saya faham. mereka bertanya,'cik badrul ni penasihat peers?'. saya jawab 'ya'. dan mereka memaklumkan bhw mereka adalah peers uitm kuala pilah.

tadi semasa saya melawat gerai2 iid2010se, saya berjumpa dgn saudara hakim. beliau alumni peers. beliau exco peers dahulu dan juga mpp semasa menjadi pelajar. dan sekarang beliau seorang pensyarah bidang robotik. kemudiannya semasa saya mengunjungi sebuah gerai fspu, pensyarah tersebut bertanyakan kpd saya 'cebad kaunseling?'. 'ya' jawab saya. 'kenapa?'. beliau bgtau bhw dulu beliau adalah peers dan pernah mengambilkokurikulum kaunseling dgn saya.

alhamdulillah. saya sangat gembira dan teruja berjumpa dgn ahli2 peers dari kampus cawangan dan alumni peers. ianya amat menggembirakan saya apabila alumni peers dan peers cemerlang dan aktif sebagai warga uitm. insyaallah,iid yg akan datang, kita pastikan peers shah alam akan turut serta dan memenangi sebuah pingat.

Tiada ulasan: