Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Oktober 09, 2010

Semester Julai 2010

Minggu hadapan adalah minggu terakhir kuliah untuk semester julai 2010 di uitm. begitu cepat 14minggu kuliah berlalu. saya diberi peluang utk berkongsi ilmu perakaunan bersama pelajar sr221/2 dan ilmu kaunseling bersama sr223/4. pada sem ini saya hanya menyelia seorang pelajar utk srw.

drpd kerja bukan akademik, saya terlibat dgn sife, tetapi tidaklah seaktif spt sebelumnya. jadi saya rasa kemungkinan saya tidak akan terlibat dgn sife uitm lagi selepas ini. kemungkinan saya akan terlibat dgn sife malaysia jika bosnya sudi menjemput saya.

aktiviti di kuala tahan dan taman negara juga kurang pada sem ini. tiada aktiviti projek penyelidikan di taman negara tetapi insyaallah, akan ada projek baru melalui pejabat timbalan naib canselor jaringan industri dan masyarakat. aktiviti ke tasik kenyir juga sunyi aje sem ini.

walaupun aktiviti bukan akademik berkurangan berbanding sem2 sebelumnya, masa saya di uitm tetap penuh. dan sem ini saya berpeluang utk lebih aktif bersama peers dan perkama. masa dlm kehidupan kita adalah terhad. penuhilah dgn aktivti2 membolehkan menjadi bekalan baik di akhirat.

Tiada ulasan: