Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Oktober 05, 2010

Berfutsal Semula

tadi saya kembali berfutsal bersama sahabat2. kami hanya berlpan shj.yg lain2 agak2nya dah pencen, di luar stesen, dsbnya.

apabila lapan shj,maka tiada penjga gol.jaringan jika bola kena tiang. setelah hampir sejam,kedudukan jaringn saya tak ingat. drpd beberapa kali mecuba, ada yg berjaya dikira sbg jaringan(tiangan?) oleh saya.kami berhenti sebelum sejam permainan.

alhamdulillah, masalah lutut tidak ketara dan mengganggu futsal tadi. cuma semasa warm-up terasa keras di lutut. insyaallah, saya akan cuba berfutsal pada setip minggu bersama dgn sahabat2 lama. bentuk badan yg kurang menarik menjadi motivasi lebih bersenam.

Tiada ulasan: