Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Oktober 01, 2010

Bersama Sahabat Lama

tadi saya meraikan sahabat lama. saya mula mengenalinya bermula 1994. sehingga kini, bermakna saya bersahabat dgnnya sudah 16tahun. kalau umur anak, maknanya dah tingkatan 4.

kami makan malam di d'arab di sek7. saya turut menjempu presiden peers, wan utk turut sama. peluang utk berkongsi pengalaman penasihat peers pada tahun 1994-1997. sekarang, encik bakri atau lebih popular dgn nama cik bak, bertugas di lendu.

apabila beliau di lendu, pertemuan dan perkongsian pengalaman dgn peers shah alam amat jarang. saya juga berpeluang berjumpa dgnnya apabila saya ke uitm lendu atau apabila beliau datang ke shah alam. dan beliau di shah alam kerana turut menghadiri konvensyen kaunseling yg diadakan di dsb pada 1 dan 2 oktober, anjuran pusat kerjaya dan kaunseling.

memang melalui peers, saya berpeluang berkenalan dan bersahabat dgn ramai orang. dan kebanyakannya kekal sehingga kini. terima kasih sahabat2 peers.

Tiada ulasan: