Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Oktober 13, 2010

Selesai Penghakiman IID2011SE

alhamdulillah, petang tadi selesai penghakiman iid2010se. 3penyertaan saya dihakimi semalam. 2lagi penyertaan saya dihakimi hari ini.

semalam, gerai saya di galeri inovasi. tempat perasmian. gerai saya betul, menghadap pentas perasmian tetapi terletak sejauh 40kaki. nc sempat melawat sebuah geri shj. dan gerai tersebut terletak bersebelahan gerai saya.

gerai saya di galeri selesai penghakimannya setelah 3.30ptg. gerai diketuai pn jamatul selesai sebelum tengahari. manakala gerai pn aishah selesai dihakimi sebelum gerai saya. hakim2 yg mengadili gerai pn aishah adalah hakim2 utk gerai saya juga. terima kasih dan tahniah kpd pn jamatul dan pn aishah kerana berjaya membentangkan penyertaan kami sebaik yg mungkin kpd para hakim.

hari ini, saya membantu gerai2 yg diketuai oleh pn norlizah dan dr rozita. dukacita kedua2 ketua tidak dpt hadir kerana sebab2 tertentu. walau bagaimana pun, ahli2 iaitu cik maizan dan cik azlina hadir utk membantu dlm pembentangan kpd para hakim. terima kasih kpd mereka berdua.

alhamdulillah, pembentangan berjalan dgn lancar. terima kasih kpd para hakim yg ke gerai2 kami. terima kasih kpd rmi yg menganjurkan iid2010se. esok, keputusan akan diumumkan. doa2kanlah kami mendapat pengiktirafan drpd para hakim dgn minima setiap pingat utk setiap penyertaan.

Tiada ulasan: