Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Oktober 14, 2010

Penutup IID2010SE



saya bangun pagi tadi dgn rasa sejuk di tangan dan kaki. suara pula serak. alamak, demam ke? badan pun sengal2. mungkin sebab tak cukup rehat buat persediaan utk iid2010se.

pagi tadi saya ke dewan annex uitm. majlis penutup dan penyampaian hadiah iid2010se. dlm kepala saya, 'bagaimana rezeki saya kali ini?'. hanya penerima pingat emas disampaikan pingat semasa majlis penyampaian hadiah. maklumlah, kalau sehingga penerima pingat gangsa, tentulah sehingga tengahari.

alhamdulillah, penyertaan pasukan diketuai dr rozita memenangi emas. dan kerana dr rozita berada di program akept, maka sayalah mewakili pasukan utk menerima pingat emas drpd tnc hep dan alumni, dato' abdullah mohd said. komen beliau kepada saya semasa menyampaikan pingat, 'dia ni lagi. bagus kamu pun berinovasi'. terima kasih dato'.

setelah tamat majlis, spt biasa peserta akan melihat senarai pemenang2 pingat perak dan gangsa. oleh kerana ramai peserta2 berpusu2 maka saya ke gerai saya dahulu. setelah saya selesaikan menanggal poster dan lain2 bahan, saya ke tempat senarai pemenang2 pingat perak dan gangsa dipaparkan.

alhamdulillah, kutipan pada kali murah juga. drpd 5penyertaan, pasukan2 yg samada diketuai oleh saya atau saya sebagai ahli berjaya memenangi 1emas, 1perak dan 2gangsa. ada sedikit kekecewaan juga apabila satu penyertaan tidak menerima sebarang pingat. tahniah kpd pasukan iid2010se dari fsr. insyaallah, kita akan berusaha utk mendapat keputusan yg lebih cemerlang.

3 ulasan:

olie_8 berkata...

congrats sir n team fsr..~

cebad berkata...

thank you. bilala saya boleh bagi surat penghargaan kpd anda dan dua lagi yg membantu saya semasa iid lepas dan pecipta?

olie_8 berkata...

oh surat itu..anntime sir..just give us call and we will meet u