Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Oktober 03, 2010

Bertemu Dgn Sohaimi Meor Hassan



membaca tulisan prof kamil dalam blognya adakalanya membuat saya irihati. irihati secara positif.

antara tulisan yg membuat saya irihati adalah tentang kehadiran penyanyi puisi, tn haji sohaimi meor hassan utk pelancaran buku. turut dimuatkan adalah gambar sohaimi meor hassan, penyanyi yg menyanyikan banyak lagu2 yg saya inati.

diantara lagu2 nyanyian sohaimi meor hassan adalah 'epilog cinta dari bromley,misteri cinta, ros, apabila isteriku tertawa, dan banyak lagi'. saya mula meminati lagu2 nyanyian sohaimi pada 1984. saya teikut2 pakcik2 saya. sehingga sekarang, saya masih memiliki kaset asal yg dibeli pada tahun 80an.

Tiada ulasan: