Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Oktober 14, 2010

Ke Jerman

lewat tengah malam semalam, saya ke klia bersama seorang adik.kami menghantara emak dan ayah kami yg akan ke jerman. mereka akan pergi melawat adik yg sedang bekerja sambil belajar di jerman.

kami turun awal. risau kot2 bertembung dgn mereka yg akan pergi haji. alhamdulillah, perjalanan kami ke klia lancar. dan di klia tiada kelihatan jemaah haji. mungkin pendaftaran menaiki kapalterbang dilakukan di kompleks tabung haji lagi kot.

penerbangan ke jerman melalui doha. kapalterbang dari klia dijangka pada 3.45pagi. maka kami duduklah di sebuah drpd beberapa kedai makan yg ada di klia. cuma minum shj.maklumlah,bajet. pada jam 1.50pagi,kami turun ke tempat berlepas antarabangsa. memang klia kurang warganya dan pelawat pada awal2 pagi.

alhamdulillah,tiada masalah dgn imigresen. setelah emak dan ayah melepasi imigresen, kami berdua pun balik ke rumah. saya dapat tidur selepas jam 3pagi. kepenatan iid terkumpul dlm diri saya.

Tiada ulasan: