Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Oktober 10, 2010

Penyertaan FSR di IID 2010se

insyaallah, pada 12-14 okt ini akan berlangsung IID 2010 SE. ianya adalah pameran dan pertandingan 'invention, innovation dan design' (rekacipta, inovasi dan rekaan?) anjuran rmi uitm. ianya akan berlangsung di dsb, dewan annex dan pusat rekacipta uitm.

pada kebiasaannya, iid diadakan sekali pada setiap tahun. dan pada bulan januari yg lalu, iid 2010 telah dianjurkan oleh rmi. fsr menghantar satu penyertaan dan berjaya mendapat perak. penyertaan fsr diketuai oleh pn siti aishah wahab,ketua program sr221. saya sebagai ahli pasukan.

tetapi kerana uitm akan menjadi penganjur bersama pecipta 2011, maka iid terpaksa diadakan buat kali kedua pada 2010. ianya juga bertemakan tahun inovasi di malaysia. alhamdulillah, fsr akan menghantar sebanyak 6penyertaan, penyertaan terbanyak pernah dihantar oleh fsr. penyertaan2 akan diketuai oleh encik hosni, pn norlizah (tim.dekan akademik), dr rozita, pn siti aishah (ketua program sr221), pn jamatul shahidah (koordinator epjj) dan saya. doakanlah kejayaan kami.

para pembaca dijemput hadit ke iid 2010se utk memberi sokongan kpd penyertaan fsr. 'no pressure', sekurang2nya 2emas, dan yg lain2nya turut mendapat pingat.

1 ulasan: