Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Oktober 07, 2010

Pelajar Cemerlang

saya berasa seronok dan bangga melihat pelajar2 yg menerima anugerah dekan. saya harap mereka layak menerima anugerah tersebut dgn usaha yg jujur. tanpa menggunakan sebarang ketidakjujuran semasa mendapatkan markah utk kursus2 diambil pada setiap semester.

saya lihat penerima anugerah secara umumnya adalah emreka yg sama. tahniah. sebagai pensyarah saya bangga apabila pelajar saya berjaya mencapai prestasi yg cemerlang dlm akademik. dan saya percaya keluarga, sahabat dan saudara pelajar saya juga bangga dgn pencapaian pelajar saya.

kita inginkan pelajar yg cemerlang dlm pelbagai bidang.kata orang putih,'an all rounder'. kita cemerlang dlm akademik, dlm kokurikulum, dlm komunikasi,dlm hubungan sesama manusia, dgn makhluk2 Allah dan yg penting sekali,kita cemerlang sebagai hamba Allah.Tahniah kpd penerima2 anugerah dekan fsr utk sem Dis2009-Apr2010. teruskan kecemerlangan anda.

Tiada ulasan: