Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Oktober 27, 2010

SUFO

sufo adalah penilaian pelajar terhadap kursus yg diambil pada setiap semester. selain drpd menilai kursus, pelajar turut menilai pensyarah yg mengajar kursus dan infrastruktur utk kursus.

setakat ini, secara purata, saya dpt 3.5 drpd 4 utk kursus2 yg saya ajar pada sem ini kpd 4 kumpulan pelajar. kalau ikut gpa, saya layak dapat anugerah dekan. terima kasih kpd para pelajar. saya harap anda menilai dgn ikhlas dan jujur.

walau bagaimana pun, akan ada 'outlier'. ianya bermaksud keputusan yg luar drpd norma atau abnormal. dlm masyarakat akan ada spt ini. ini adalah biasa. mungkin pelajar tersebut menyatakan secara ikhlas dan jujur, saya tidak tahu.

Tiada ulasan: