Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Oktober 07, 2010

Jika Tidak Betul

jika kita tidak betul.jika kita bersalah.jika kita tersilap. jikakita tersasul. mintalah maaf.

saya tidak dpt mengelak drpd melakukan kesilapan. dan saya harapkan sebarang kesilapan saya adalah kerana tidak sengaja. kesilapan boleh berpunca drpd kata, atau laku. ianya boleh berlaku secara tersurat atau tersirat.

sebelum saya katakan sesuatu, saya akan cuba pastikan bhw apa yg saya akan kata adalah yg betul. jika asyik berkata tidak betul, susahlah orang lain nak percayakan kita di masa hadapan.

maka jika kita tidak betul, cepat2lah minta maaf. tetapi jika kita betul, dan kita minta maaf, maka ianya bukanlah tanda bhw kita ini seorang yg lemah. hanya Allah yang maha mengetahui.

Tiada ulasan: