Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Oktober 28, 2010

Jom Buat Akaun

bila sebut pasal akaun, yg terfikir di kepala adalah berkira. kira duit. tetapi sefaham saya, ianya berkaitan pencapaian kita.

ada yg melihat saya banyak masa terluang. ada yg akan asyik tengok jadual rasmi amanah tugas akademik saya. utk sem ni, ata saya hanya 18. jadi, bg pihak tertentu, saya banyak masa kosong. saya banyak tak buat kerja.

jom kita berkira. jika kira ikut penyelidikan dan inovasi, pencapaian saya setakat ini hanyalah seperti berikut:
2007 - 1 penyertaan di itex 2007 - pencapaian 1 PERAK, 2008 - 3 penyertaan di iid 2008 - pencapaian 1 GANGSA, 1 penyertaan di GENEVA - pencapaian 1 GANGSA, 2009 - 4 penyertaan di IID 2009 - pencapaian 1 EMAS, 3 PERAK, 1 penyertaan di MTE 2009, 1 penyertaan di ITEX 2009, 1 penyertaan di PECIPTA 2009 - pencapaian 1 PERAK, 2010 - 2 penyertaan di IID 2010 - pencapaian 1 PERAK, 1 GANGSA, 5 penyertaan di IID 2010SE - pencapaian 1 EMAS, 1 PERAK, 2 GANGSA.

jadi, kalau ada yg berkata saya tak buat kerja, banyak masa kosong yg tak produktif, bg saya sila buktikan yg anda seorang yg produktif dlm mewakili uitm dlm bidang akademik.

Tiada ulasan: