Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Oktober 17, 2010

Sijil Terkumpul Diterima Pada 14102010

pada 14okt 2010, saya menerima antara sijil terbanyak dlm beberapa hari seumur hidup saya. jumlah kutipan utama adalah drpd iid2010se.

pada 14okt, saya terima sijil 2 penyertaan utk iid20101se utk penyertaan pada 13okt. saya turut terima sijil pemenang pingat emas. sijil2 utk 3penyertaan pada 12okt telah saya terima. tetapi 3sijil utk 1pingat perak dan 2pingat gangsa belum diterma (terakru). tetapi satu sijil yg saya kurang berminat turut saya terima iaitu sijil sakit utk 14 dan 15okt 2010.

maka jumlah sijil terkumpul termasuk terakru saya pada 14okt adalah sebanyak 10sijil. mana nak gantung sijil2 ni? sijil sakit tak boleh gantung sebab kena serah ke pejabat.

Tiada ulasan: