Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Oktober 10, 2010

Kembalinya Seorang Tokoh Malaysia KepadaNya

pagi tadi semasa saya dlm perjalanan ke uitm, saya menerima panggilan telefon dari rumah. oleh kerana saya sedang memandu, saya tak sempat jawab. sebaik shj saya berhentikan kereta, saya telefon semula ke rumh saya. ayah saya maklumkan bhw seorang datuk saudara (adik kpd nenek saya) telah kembali kepada Allah, Tuhan sekalian alam.

saya pernah menulis tentang datuk saudara saya ini. beliau telah dianugerahkan sebagai seorang drpd penerima tokoh malaysia pada 16september 2010 yg lalu. beliau adalah arwah tan sri ainal abidin bin sulong. beliau juga adalah abang kpd seorang lagi datuk saudara saya, hj kassim sulong, seorang drpd pengasas kassim chan, firma perakaunan di mana saya memulakan kerjaya saya sebagai seorang akauntan.

arwah telah lama sakit. beliau tidak berupaya utk meninggalkan rumahnya utk melawat nenek saya yang sedang sakit. beliau juga kerap dibawa ke hospital utk rawatan. bersamalah kita hadiahkan bacaan surah alfatihah kpd arwah. semoga ruh arwah dicucuri rahmat Allah.

Tiada ulasan: