Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Oktober 11, 2010

Sehari Sebelum IID2010SE

tadi saya lakukan persiapan akhir utk iid2010se. sedikit perbincangan dilakukan bersama kawan2 yg turut menyertai iid2010se drpd fsr. dan alhamdulillah, persiapan utk penyertaan esok selesai selepas jam 9mlm tadi.

pada asalnya saya bercadang menyangkut banner aje. tetapi melihat peserta2 lain menampal poster, maka esok pagi2 sebelum bermula iid, saya akan tampalkan poster kami. saya ditempatkan di galeri inovasi, sebelah kedai buku uitm. jauh drpd majoriti peserta2 lain. hanya 30peserta sahaja di galeri. agak sedikit masalah utk saya bantu kawan2 di anex semasa penghakiman nanti. kita cuba yg terbaik dan yg yakin boleh.

saya bertemu dr adzrool (tom). beliau antara orang penting utk iid ni. beliau mengeluh sedikit sebab tak dpt puaskan hati semua orang. maklumlah, ramai orang, banyak songelnya. dan booth saya sebenarnya berhampiran ruang perasmian esok. pesan dr tom,'cebad pakai smart2 esok ya'. insyaallah. terima kasih kpd yg membantu saya utk iid2010se. pecipta adalah target kita.

Tiada ulasan: