Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Oktober 23, 2010

Kursus Yang Seronok

saya menerima banyak maklumbalas drpd peserta kad ined. majoriti memaklumkan bhw ereka berasa seronok menghadiri kad. pada awalnya mereka berpandangan negatif. tetapi setelah melalui kad, mereka amat teruja dan tak sabar2 nak menjalankan tugas berdasarkan ilmu diperolehi.

ada peserta yg siap mengarang pntun dihantar kpd urusetia menyatakan keseronokan berkursus. saya tadi disediakan oleh seorang peserta secawan kopi. terima kasih. saya andaikan ianya tand bhw peserta tersebut gembira dgn kad dilalui.

peserta berasa seronok kerana beberapa sebab. antaranya cara kursus dikendalikan. mereka juga gembira dgn tempat kursus dan makan minum. mereka turut menghargai usaha urusetia. dan yang penting, mereka gembira dan seronok belajar dan bekerjasama dgn para peserta yg saling membantu. terima kasih kpd semua.

Tiada ulasan: