Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Oktober 01, 2010

Konvensyen Kaunseling 2010 UiTM

alhamdulillah, tadi bermula konvensyen kaunseling 2010 uitm. saya hadir sebagai peserta. pada majlis perasmian, saya mewakili dekan fsr dan pengarah ined (secara tidak rasmilah), sebagai penasihat peers dan wakil perkama.

peserta dianggarkan seramai 300orang. yg menarik juga adalah terdapat gerai2 utk khidmat kaunseling dan bimbingan bagi kesejahteraan emosi, fizikal, kognitif dan spiritual. dan ianya percuma. esok masih lagi sehari konvensyen.

saya juga berpeluang bertemu dgn kawan2 lama dan baru. tahniah peers dijemput membuka gerai utk mempromosikan peers. kita berjaya mendaftar ahli2 baru. dan tnc hep dan alumni semasa melawat gerai peers amat berbangga dgn sumbangan dan pencapaian peers di uitm.

Tiada ulasan: