Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Februari 24, 2013

Alamilah Sendiri

kerapkali saudara mara, kawan dan kenalan bertanya 'kenapa asyik pi taman negara' kpd saya. jawapan standard saya 'susah nak saya katakan tetapi kena rasailah sendiri'.

bagaimana nak merasainya? saya akan jawab 'pergilah sendiri ke taman negara'. dan pada 22-24feb 2013, hampir kesemua staf fsr shah alam merasai sendiri keseronokan di taman negara. memanglah, kita tak akan dapat puaskan kesemua pihak. terutamanya pada masa yg sama. program tb fsr di taman negar amatlah sesuai dgn sebah fakulti yg mempunyai kursus rekreasi. janganlah cakap tak serupa bikin. nak ajar tentang rekreasi tetapi takut berekreasi.

memang akan ada komen yg negatif tentang aktiviti di taman negara. drpd mereka yg pergi. dan drpd mereka yg tak pergi. walau bagaimana pun, kepuasan dirasai apabila ada yg menghargai usaha yg dilakukan utk menjayakan program khas utk staf fsr.

Tiada ulasan: