Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Februari 28, 2013

4 Negeri 14 Hari

secara kasarnya saya berada di 4 negeri dalam masa 14 minggu. insyaallah bermula 21 feb lepas sehingga 3 mac, saya akan berada di pahang, selangor, negeri sembilan dan melaka.

di selangor menjalankan tugas hakiki sbg pensyarah fsr uitm. sebelum itu di pahang bersama warga staf fsr untuk program team-building fsr 2013 di taman negara. hari ini dan esok saya di seremban menghadiri bengkel perancangan strategik koperasi uitm bhd. dan esok petang insyaallah saya di asahan melaka untuk program kepimpinan dan kecemerlangan peers 2013.

memang terasa penat dan dijangka penat apabila tiba semula di rumah pada 3 mac. sebab perjalanan pergi dan balik ke tiga2 negeri luar selangor memerlukan saya memandu kereta sendiri. tapi adakalanya memandu kereta sendiri membolehkan tugas lebih mudah dijalankan.

Tiada ulasan: