Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Februari 01, 2013

01.02.13 12 Tahun Bersama FSR

alhamdulillah pada hari ini 1 Feb 2013, genap 12tahun sya bertugas di FSR UiTM. saya melaporkan diri pada 1 Feb 2001 di FSR semasa FSR beroperasi di Kompleks Sukan UiTM.

telah ramai rakan sekerja yg berubah tempat. telah ramai juga rakan sekerja yg tamat perkhidmatan. malah ada juga yg telah meninggal dunia. bermula dgn dekan pertama, sekarang fsr diterajui oleh dekan ke 6. dan fsr pernah diterajui oleh pemangku dekan hampir setahun.

bermula sbg pensyarah kontrak. pernah menjadi pensyarah sementara. kemudian pensyarah kontrak semula sehingga saya ditawarkan sbg pensyarah tetap. dan alhamdulillah disahkan jawatan pada 7 Feb 2008 iaitu 6 tahun selepas bertugas sbg pensyarah di UiTM (banyak ceritanya).

sy pernah bertugas di ptj lain spt ined dan pejabat jima. sy juga pernah dan sedang berkhidmat dgn ptj spt pkk, ikp, inqka, dll. sy pernah dijemput membantu di fakulti hotel, fspu dll. pernah ke hampir kesemua kampus2 uitm (kecuali kedah).

pengalaman di UiTM sebenarnya bermula dgn sbg pelajar pada 1985. dan pada 2013 ini saya masih pelajar uitm. alhamdulillah.

Tiada ulasan: