Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Februari 01, 2013

Seluas dan Seterang

doa saya semasa berada di dalam surau adalah semoga dikurniakan allah ruang kubur saya dan tempat tinggal saya di akhirat seluas dan seterang surau tempat saya sedang berdoa. dan jika saya sedang berdoa di dalam masjid, doa saya adalah semoga dikurniakan allah ruang kubur dan tempat tinggal saya seluas dan seterang masjid tempat saya berdoa.

ramai drpd kita memikirkan keluasan dan keindahan rumah kita di dunia. kecantikan kereta kita dan besarnya kereta. kita juga lebih memikirkan dan mengidamkan rumah dan kereta yg mahal. dan ramai yg akan menghalalkan matlamat mencapai kekayaan di dunia. malah sanggup menjual namabaik, kredibiliti, tugas dan tanggungjawab.

bersama2lah kita berdoa agar kita mendapat kebaikan di dunia dan di akhirat.

Tiada ulasan: