Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Februari 13, 2013

Hebatnya Saya?

tadi saya makan malam bersama 2rakan sekerja di fsr. kami makan malam bagi program yg telah selesai petang lagi, tetapi makan malam tidak boleh dibatalkan. caj tetap akan dikenakan walau pun tiada yg hadir utk makan malam tadi.

semasa berborak2, seorang kawan menyatakan kpd tuan rumah bhw saya ni seorang yg hebat sebab boleh memaksa peserta hadir ke satu program fakulti. saya senyum sambil menyatakan bhw kalau begitu anggapan ramai, maka saya hebat 3 kali. pertama kerana memaksa bos utama luluskan program dan bajet di luar kawasan. hebat kedua kerana memaksa bos utama mewajibkan semua warga fsr hadir. dan hebat ke3 adalah memaksa bos utama wajib hadir ke program tersebut.

saya nyatakan bhw saya nak tunjuk hebat ke4 iaitu dgn memaksa bos utama memotong kek saya sbg meraikan kejayaan saya. dan mungkin hebat tambahan ialah bergambar dgn bos utama sambil beliau menunjukkan tanda hebat kpd saya. oops lupa, hebat tambahan lagi adalah memaksa bos utama memperkenalkan bos akan datang? hebat..hei bad..

Tiada ulasan: