Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, September 24, 2008

24 Ramadan 1429H

Tinggal 5 atau 6 hari sahaja lagi ramadan 1429H. Esok dah 25 Ramadan 1429H. esok juga adalah kuliah terakhir saya bersama2 pelajar2 saya sebelum cuti Hari Raya pelajar bermula.

Agak2 berapa ramailah yang ada esok? Ada yang dah balik. Alasan kerana tiket tarikh dikehendakki dah habis. Walaupun seorang pelajar yg ada, kuliah yg diamanahkan mesti dijalankan. Kuliah tidak boleh dibatalkan tanpa alasan yg kukuh. Pensyarah batal kuliah kerana nak balik beraya awal tidak dibenarkan. Tetapi ada rakan2 yang akan mula balik ke kampung pada 26 Ramadan, Jumaat. Nak mengelakkan kesesakan lalulintas yg dijangka pd 27 dan 28 Ramadan, sabtu dan Ahad.

Kepada semua, selamat berbuka pada hari ini. Bersyukurlah kpd Allah dengan rezeki yg kita ada. Tetapi jangan lupa berusaha untuk rezeki yg halal.

Tiada ulasan: