Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, September 11, 2008

Buka Puasa Di FSR

InsyaAllah, pada 18 sep, khamis akan diadakan majlis berbuka puasa di FSR. Majlis ini adalah di kalangan staf FSR. Ada kod etika berpakaian.

Pada tahun lepas saya tidak dapat berbuka bersama staf FSR. Saya telah dijemput menghadiri majlis berbuka dengan peers uitm di HEP. Tetapi kawan2 di FSR membekalkan untuk saya bawa balik sedikit juadah berbuka FSR. Jadi pada tahun ini, saya berdoa agar saya dapat bersama majlis 18sep ini.

Begitu cepat masa berlalu. Setahun amat cepat sekali. Adakah kita selalu membandingkan pencapaian kita dan juga persediaan kita dalam masa yang begitu pantas menuju ke hari pembalasan? Cukuplah segala kesalahan dan kesilapan lampau. Berubahlah untuk kebaikan dunia dan akhirat kita.

Tiada ulasan: