Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, September 08, 2008

Surau FSR

Tahniah kepada FSR kerana akhirnya mempunyai surau sendiri. Ini memudahkan lagi warga FSR untuk solat berjemaah. Surau ini terletak di tingkat 2, atas pejabat am FSR.

Terima kasih kepada pihak2 yang berusaha mendapatkan surau untuk FSR. Walau bagaimana pun, keadaan di dalam surau baru FSR masih belum bersih dan selesa untuk mendirikan solat. Tadi saya berpeluang berjemaah di surau FSR selepas berbuka puasa. Mohon kerjasama warga FSR untuk turut menderma atau sedekahkan peralatan dan pakaian yang boleh membuat surau kita lebih selesa untuk beribadah.

Sebarang sedekah atau derma untuk surau kita adalah pelaburan kita untuk masa hadapan. Selain daripada menderma, hidupkanlah surau kita dengan kehadiran kita. Walau pun surau kita kecil, tetapi ianya lebih selesa daripada setengah tempat tinggal orang lain. Bersyukurlah kepada Allah dengan kemudahan yang kita dapat.

Tiada ulasan: